Ако до преди 10 години представителите на фондация „Помощ за благотворителността в България“ са срещали трудности с привличането на компаниите в дарителски кампанни, то сега желанието на служителите, а и на работодателите, е съвсем различно. Каузите се припознават, а активното участие носи съвсем измерими ползи, разказа Ива Петрова, координатор „Дарителски програми“ във фондация „Помощ за благотворителността в България“.
Основните мотивационни фактори за дарителската дейност са по-скоро емоционални и ценностно ориентирани, поясни Ива Петрова.
Анелия Ставрева от отдел „Човешки ресурси“ в телекомуникационна компания споделя, че е важно дарителството да започне от топмениджмънта, за да се убедят и по-долните нива.
Фирменото доброволчество освен това помага за привличане и задържане на добри служители, а също и увеличава мотивацията за работа.
Още по темата чуйте от репортажа на Златина Йовкова.
Екоакция за почистване на бреговете на Тунджа започна тази седмица общината в Ямбол. От предприятието "Паркове и зони за отдих и спорт"..
"Оставаме в готовност - код жълто, условно ." Това каза пред БНР Васил Велев, председател на УС на Асоциацията на индустриалния капитал (АИКБ),..
Не трябва да бъде увеличавана продължителността на учебната година , заяви пред БНР Диян Стаматов - директор на 119 училище в София, бивш заместник..