В сутрешното ни "Радиокафе" тя разказа за любовта от първо слушане към втория концерт на Камий Сен-Санс (който ще свири довечера), как от дете е мечтала да го изсвири, за една от първите музикални критики за творбата, която гласяла, че започва като Бах и завършва като Офенбах; за личността, живота и естетиката на Сен-Санс, но също и за концертите си наскоро в Турция и, разбира се, за дуото с тромпетиста Петър Македонски (част от състава на Радиооркестъра), с когото само за година постигнаха наистина много - като награди, като концерти, като репертоар. За това, което предстои - като записите във Френското национално радио и концерта с оркестъра на Чикаго под палката на българина Стилиян Киров, с когото пък се запознават в Берлин, където и тримата са лауреати на Debut Berlin Competition.
Чуйте целия разговор на Надежда Цанова с Лили Големинова и заповядайте тази вечер в зала "България", на концерта, който започва и завършва с Дебюси - от "Следобедът на един фавн" до "Морето", минавайки през Сен-Санс и Равел. Няма да съжалявате!
Дългогодишният творчески тандем маестро Йордан Камджалов и маестра Мая Василева се впускат в ново професионално предизвикателство. Мая Василева..
Случай като този от село Брезе следва да бъде сигнал . Той трябва да ни покаже, че промяна трябва да има и по отношение на законодателството, и по..
Не поддържам идеята за пълна еманципация за отделяне на европейската отбрана от НАТО по редица причини. Не са най- важни средствата, защото Европа е..