Сценографските волности във вагнеровата тетралогия „Пръстенът на Нибелунга“ бяха приети с възторг от публиката в Москва, разказа художникът Николай Панайотов , автор на декорите и костюмите в оперите. Гостуването в Болшой театър с Вагнер, който не е поставян там, е успех за Националната ни опера и балет. Руската преса е въодушевена от модерната сценография. Какви промени се налагат в декорите и как руснаците ги коментират – художникът Николай Панайотов.
Ако е възможно да се излезе от олигархичната машина, в която България е потънала до шия, единственият начин, познат от античността, е..
Няма увеличение на натовареността на работа на фериботния терминал за тежкотоварни автомобили край Силистра, след началото на ремонта на Дунав мост...
"Политиците трябва да бъдем лоялни единствено към нашите избиратели. Те са ни изпратили да решаваме техните проблеми. Не се чувствам предател . Не..