Целта била с билет да се пътува случайно, еднократно, а да се поощрят хората да ползват абонаментни карти за многократно пътуване - те няма да променят досегашните си цени.
Веднага след представената информация от ръководството на Центъра за градска мобилност започнаха дискусии сред граждани, общински съветници и експерти.
Днес предложението за икономическа рамка на обществения транспорт в Столичната община за т.г. (от което зависи и бъдещото поскъпване на билетчето) спешно бе добавено като последна допълнително точка в дневния ред на Постоянната комисия по финанси и бюджет.
Преди нейното заседание коментар за Радио София даде Калоян Паргов - председател на групата общински съветници от БСП и зам.-председател на 2 комисии - по транспорт и туризъм, и по финанси и бюджет. Чуйте.
Според общинския съветник тикет системата много би помогнала за организация, анализ и следене на потока в столичния обществен транспорт и ще улесни гражданите с алтернативите, които ще даде за пътуване. За съжаление - в близките 2 години това едва ли ще стане…
Новите карти - за метро+наземна линия (43 лв.), както и 3-дневните (за всички линии, 10 лв.) най-вероятно ще бъдат въведени от 1 юни т.г.
Предложението за новите цени вече влезе в ресорните комисии на Столичния общински съвет за обсъждане и скоро ще чакаме решение и гласуване.
Постоянната комисия по транспорт и туризъм в Столичния общински съвет трябва да е трибуната, на която се обсъжда поскъпването на цената на билетчето за градски транспорт. До сега обаче наблюдаваме липса на подход за разискване на конкретното..
Само въображението може да бъде ограничение - твърди Станислав Тунов, ръководител на фолклорен танцов състав "Шевица", който обединява интереса към..
Ако Борисов направи това правителство, ще му се получи хитро. Това каза в интервю за БНР Първан Симеонов, социолог и политолог, основател на..
Отношенията между Европа и САЩ по време на втория мандат на Тръмп ще бъдат много по-трудни, отколкото при други стопани на Белия дом. Тази..