Бъдещото трасе с дължина 32 км използва както съществуващите велосипедни алеи, така и 20-километровата железопътна линия. То ще може да бъде използвано от всички граждани и посетители на София, както за екологично чист алтернативен вид транспорт, разходки, почивки и туризъм, така и като трибуна за културни, спортни и образователни мероприятия.
Ние сме търсили път през местата, където вече не минава влак. Някъде линиите по трасето са демонтирани, а някъде все още съществуват. Като цяло използваме околовръстното трасе на железницата от началото на миналия век или по-скоро останалите части от него, както и трасета, които свързват тецовете на София, уточни арх. Александров.
Държавата не може и не трябва да харчи повече пари отколкото има, дори когато няма нито една криза в момента . В това е категоричен икономистът и бивш..
Нито едно голямо богатство в България не е заченато без сношение с държавата . Това заяви пред БНР юристът и предприемач Иво Недялков, известен като..
Цената на водата да стане двукомпонентна - предложението е на инж. Иван Иванов, председател на Българската асоциация по водите. Става въпрос за..