Ако вярваш в доброто и търсиш смисъла навсякъде около теб, означава, че си намерил своето място. Както Петър Бояджиев, който вярва в доброто у хората и посвещава времето си на смислени кампании и бизнес. Той ръководи рекламна агенция и е един от младите българи със солидно образование в чужбина, които решават да се развиват в родината.Успява да се наложи в условията на свит рекламен пазар, лоша конкурентна среда и фалиращи компании.
След като завършва маркетинг комуникации и реклама във Великобритания, стажува в Германия и получава по-високо самочувствие и по-голямо ноу-хау, Петър Бояджиев се завръща. Един ден усетил, че в България може да развие целия си потенциал.
"Към момента България е една от малкото в ЕС, които изпълняват безусловно всички номинални критерии за конвергенция към еврозоната, включително и критерия за ценова стабилност, с който имахме проблеми през последните години". Това каза днес..
74% от българските младежи обмислят повече или по-малко идеята за емиграция в чужбина – сочи изследване на младежта в Югоизточна Европа, проведено от Фондация "Фридрих Еберт". Анкетирани са 9000 души между 14 и 29 години. Последните години..
Излезе нов брой на вестник “БГ БЕН“ във Великобритания, съобщава страницата на медията във Фейсбук. "БГ Бен" – изданието на българите на Острова празнува 20 години Сред акцентите на брой 3 за 2025 г. са: Новите правомощия на полицията за..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..
Един от двата големи профсъюза в България - Конфедерацията на независимите синдикати в България, организира тази сутрин протест до сградата на..