Младите хора подбират различни специалисти като юристи, брокери на недвижимо имущество, преводачи, майстори за довършителни работи, все хора, на които те самите биха се доверили. Сайтът е само мястото за връзка чрез форма за контакт. Описват се желанията или проблемите, останалото се случва по мейл, телефон и всички останали възможности на новите технологии… Приятел програмист помага за техническата част на сайта, графичен дизайнер – за логото. А колкото до профила на потребителите на този сайт, това са служители на международни компании, които работят в български офиси, бъдещи инвеститори, които проучват пазара или просто хора, решили за живеят в България. Друга група са например студенти по медицина, предимно от Гърция и Турция. Напоследък има доста португалци, както и бразилци вероятно заради компаниите, занимаващи се с аутсорсинг, споделя събеседникът ни. А колкото до най-срещаните трудности сред чужденците – езиковата бариера си остава, табелите на кирилица, с които се сблъскват още на аерогарата при наемане на такси, и интеграцията сред българското общество. Младите ентусиасти са се заели с трудната мисия да изведат чужденците от тяхната диаспора и да им създадат подходящи контакти сред българското общество. Епифан разказва и за това какво още мотивира двамата приятели да продължат с това начинание:
Това, което мен и Вероника ни мотивира е идеята, че младите хора днес трябва да са по-активни. Чуваме непрекъснато, че без капитал нищо не се случва, а ние смятаме, че ако имаш идея и си достатъчно мотивиран, ще можеш да я реализираш. Също така искаме да оставим нашия белег върху обществото. Искаме да сме полезни и вярваме, че по този начин ще помогнем България да бъде мултикултурната европейска държава, която ние виждаме в нашите очи. Помагайки да дойдат тук повече чужденци, да се чувстват добре, ние спомагаме и за развитието на нашето общество, каза в заключение Епифан Пефев.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..