С 10 000 малки пъстърви бе зарибен 10-километров участък на река, приток на Искър, в тазгодишното издание на инициативата „Дай шанс на Балканката“.
Балканската пъстърва е сред най-застрашените от изчезване видове риба, затова една от световноизвестните търговски компании си е поставила за цел в дългосрочен план и със собствени средства да увеличи популацията на пъстървата в реките у нас.
За 8 години инициативата допринесе за зарибяването с 390 000 екземпляра, а заедно с това и за опазване на биоразнообразието в повече от 30 реки в страната. В зарибяването се включиха доброволци от сдружение „Балканка“, рибари и местни жители.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Българското правителство остава в готовност да окаже допълнителна помощ на своите приятели и съседи, ако се нуждаят от нея в този тежък момент...