Проучване на агенция „Галъп интернешънъл болкан” по поръчка на Българското национално радио показва, че ако изборите бяха преди ден, ГЕРБ биха получили 23,5% от гласовете, а „Продължаваме промяната“ и БСП са с равни изгледи, съответно с 15,5% и 15,2%. „Има такъв народ“ се ползва с 11,4%, следват ДПС – 11,3%, и „Демократична България“ – 9,6%.
Ако президентските избори бяха в края на първата десетдневка на ноември, 48,6% биха гласували за Румен Радев, 25,3% – за Анастас Герджиков, 9,1% – за лидера на ДПС Мустафа Карадайъ. Според агенцията Радев запазва шанс за победа на първия тур от вота за президент, макар това да изглежда по-трудно в сравнение с периода преди няколко седмици.
58,4% от анкетираните заявяват, че ще гласуват със сигурност в парламентарните избори, което условно се равнява на около 3,2 милиона души. Съотнесено към формалния изборен списък това е избирателна активност от близо 48%.
Данните са от национално представително изследване на „Галъп интернешънъл болкан“ за БНР, проведено между 1 и 9 ноември сред 1006 пълнолетни българи. Агенцията е партньор на БНР в отразяването на изборите на 14 ноември.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..