Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Норвегия въвежда задължително тестване за Covid при влизане в страната

Снимка: ЕПА/БГНЕС

За ограничаване разпространението на коронавируса Норвегия въведе от 3 декември 2021 г. задължително тестване за Covid, което ще се извършва на граничните пунктове при влизане в страната. Ако на пункта няма тестова станция, пристигащите са длъжни да се тестват в рамките на 24 часа от влизането в Норвегия.
Българското посолство в Осло съобщи, че тестът е задължителен за всички пътници, включително за притежаващите сертификат за ваксинация или преболедуване.
Изискването е в допълнение към въведените по-рано ограничителни мерки при влизане в Норвегия: задължителна онлайн регистрация преди отпътуването и негативен резултат от тест за Covid, направен в рамките на 24 часа преди влизане в страната. Пътниците с пълен цикъл на ваксинация и преболедувалите коронавирус в последните 6 месеца са освободени от изискването за предварителен тест, а тези, които не притежават сертификат за ваксинация или преболедуване, подлежат и на 10-дневна карантина.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Радиоклуб в Индия провежда викторина за Васил Левски и БНР

България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко, което се случва в нашата страна и вероятно знае повече за историята и географията ѝ, отколкото..

публикувано на 20.03.25 в 11:45

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32