По данни на Центъра по заразни и паразитни болести, публикувани днес, всички области у нас вече са в тъмночервено. Най-висока е заболеваемостта от Covid-19 в София-град, показват данните към 30 януари – 2549 на сто хиляди души. Следват област Благоевград - 2262 на сто хиляди, Софийска област – 2105 на сто хиляди, област Стара Загора – 2062 на сто хиляди, област Перник – 2001 на сто хиляди, област Бургас – 2000 на сто хиляди.
Най-малко са регистрираните случаи на Covid-19 в област Кърджали - 514 на сто хиляди, и в област Разград – 580 на сто хиляди души.
Най-много са заразените във възрастовата група 40-49 години.
Според картата на епидемичната обстановка по региони, разделена на пет региона според заетостта на леглата за интензивно лечение в болниците, само областите Силистра, Добрич, Варна, Разград, Шумен и Търговище са във втория от общо четири етапа. Предстои регионът да премине в трети етап, в който се намират и останалите четири региона на страната.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..