След двегодишно прекъсване заради Covid-19, Автомобилният салон в София отново отвори врати. В него са представени над 200 експоната на 32 автомобилни марки. Той може да бъде разгледан до 12 юни в четирите изложбени салона на Интер Експо Център в столицата.
Там на едно място посетителите могат да видят наградени модели на други автомобилни изложения, 15 премиери на автомобили, 33 напълно електрически модела и 70 хибридни машини. Любителите на високитe скорости ще имат възможност и за тест драйв на някои от моделите, които са достъпни на пазара.
Важна част, върху която акцентират изложителите е, че миризмата на бензин и дизел е вече на изчезване, защото съвременните автомобили се зареждат с електроенергия, като осигуряват същата мощност и лукс на пътниците. На международното изложение няма щанд без електрифициран модел, подчертават организаторите на Автомобилния салон София 2022.
За посетителите на изложението са предвидени и много изненади и награди, свързани отново със страстта по автомобилите.
Към момента Нидерландия все още остава водещата дестинация за придобиване на висше образование в чужбина от българските кандидат-студенти, следвана от Италия, Испания, Австрия и Белгия. Това съобщиха консултантите от "Интеграл" – организатор на..
Един от двата големи профсъюза в България - Конфедерацията на независимите синдикати в България, организира тази сутрин протест до сградата на Народното събрание. Акцията е насрочена за 8:00 ч. до служебния вход на парламента в София. Тя е под..
В четвъртък в 11.01 ч. настъпва астрономическата пролет. Минималните температури ще бъдат минус 5 и 0°. В София ще е около минус 3°. В сутрешните часове на места в равнините ще има условия за намалена видимост. През деня в по-голямата част от..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..