За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..
"Родопската гъсеница" – така наричат влака, който пълзи по склоновете на Родопите по маршрута Димитровград – Хасково – Кърджали – село Подкова. И не, това не е легендарната Теснолинейка , която се движи в друга част на планината, а съвсем..
Все по-голям е интересът към експозициите и събитията на Регионалния исторически музей в Русе. За отминалите 12 месеца през музейните пространства са преминали 95 966 човека, което е с 5 209 души повече в сравнение с 2023 г. – съобщава на официалната..