Ученици от 10-и клас от Кюстендил, които завършиха успешно обучението "Бъдещето на градовете и селата", спечелиха голямата награда на Panda Labs на WWF-България. Panda Labs е програма за млади хора, които имат амбиция да създават вдъхновяващи решения за преодоляване на сериозни екологични и социални предизвикателства.
В заключителната част, победителите представиха идея за намаляване на топлинните вълни и превръщане на градовете в по-красиви и уютни места за живот, чрез изграждане на вертикални градини на жилищни сгради. Така, отборът на учениците спечели финансиране от 7 000 лв. за първоначални тестове на идеята си и създаване на прототип, което ще вдъхнови много млади хора да последват примера.
До финала на Panda Labs достигнаха още няколко отбора с младежи на възраст между 15 и 25 години от няколко града на страната. По време на инициативата участниците преминаха през серия от обучителни модули, които да им помогнат в развитието на техните идеи.
Всичко започва в една мартенска вечер през 2007 г. по идея на WWF – 2 милиона човека и 2 хиляди компании в Сидни (Австралия)изгасят осветлението си за един час – от 20:30 до 21:30 – за да покажат, че ги е грижа за природата и климата. Тогава едва ли..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните покровители на средновековната ни столица. В деня на 40-те Христови следовници (22 март по Юлиянския..
В събота , 22 март, минималните температури ще бъдат от минус 2 до 3°. В София ще е около 0°. През деня ще е слънчево с разкъсана висока облачност, над Западна и Централна Северна България предимно значителна средна и висока. Ще духа слаб, в..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..