Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Кирил Маричков

България се сбогува с великия Кирил Маричков

Трагичната смърт на рок легендата Кирил Маричков, който загуби живота си при инцидент преди концерт във врачанското село Селановци, предизвика емоционалните коментари на стотици хиляди фенове, музиканти, общественици и политици. Отиде си “щурецът”..

публикувано на 12.10.24 в 09:36

Тиквени фантазии в Севлиево

Севлиево е „царството на тиквата“. Вкусният плод се отглежда в изобилие в тази част на Северна България. Не случайно местните са му посветили специален фестивал, който се провежда в рамките на Севлиевския есенен панаир. Тази година началото бе..

публикувано на 12.10.24 в 09:05

Бащи, разделени от децата си, за пореден път призоваха за споделено родителство

Бащи излязоха на пореден протест в столицата, настоявайки чрез промени в Семейния кодекс да се въведе споделеното родителство. Бащи призоваха за въвеждането на споделено родителство “ Голям проблем е, че дори да имаш режим на лични контакти с..

публикувано на 12.10.24 в 08:54