Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Една година от смъртта на руския опозиционен лидер Алексей Навални беше отбелязана с панихида в храма “Св. Неделя” в София. Инициативата е на движението "За свободна Русия", което е сдружение на руски имигранти в България. На 16 февруари 2024 г...
Кристиян Владов и Стефан Кюркчиев от Природонаучния музей в Пловдив работят по проект за транспортиране на живи риби от Южния полярен кръг до България. Целта е да се създаде антарктически аквариум в Пловдив, където посетителите – от ученици до..
Ще бъде приложена процедурата за изваждането на военните разходи от индекса за изчисляване на инфлацията, заяви в Мюнхен министърът на отбраната Атанас Запрянов, предава БТА. На конференцията по сигурността министърът обясни, че това е позиция, която..
На 21 февруари се отбелязва Международният ден на майчиния език, вписан в календара на Организацията на обединените нации за образование, наука и..
В брой 39 на предаването слушайте: За България и Венсан Дюпюи, или как един французин решава да стане учител у нас - среща с дългогодишния..
Втори ден на бойкот на търговските вериги за хранителни стоки обявиха обществени организации за 20 февруари, след като отчетоха успех на първата такава..