Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Родители и деца от Дневен център за лица със синдром на Даун ''Доза среќа'', гр. Скопие, ще пристигнат в София на 10 и 11 октомври, по покана и с финансиране от Фондация ''Българска Памет''. Целта на посещението на представителите на..
В сградата на посолството на Република Албания в София се състоя приятелска среща между посланика г-жа Инид Мило със студентите и преподавателите по албански език от Катедрата по балканистика на СУ "Свети Климент Охридски", както и членове на албанската..
Изложба на бездомни котки и кучета в русенския “Екомузей с аквариум” подава ръка на осиновителите да намерят свой домашен любимец. Всички четириноги са спасени и излекувани от сдружението “Германо-българска помощ за животните”, каза неговият..
Трагичната смърт на рок легендата Кирил Маричков, който загуби живота си при инцидент преди концерт във врачанското село Селановци, предизвика..
В "България днес" на 11 октомври отиваме в окото на бурята, за да чуем какво разказаха пред Радио България за сблъсъка си с урагана "Милтън" наши..
Севлиево е „царството на тиквата“. Вкусният плод се отглежда в изобилие в тази част на Северна България. Не случайно местните са му посветили специален..