Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Очаква се повишаване на температурите в страната

В петък, 31 май, минималните температури в страната ще са между 11 и 17°, в София 11°. През деня ще е слънчево, след пладне ще се заоблачава на северозапад - възможни са валежи. Максималните температури ще са от 25 до 30°, в столицата 25°.  По..

публикувано на 30.05.24 в 20:05

България днес - 30 май 2024 г.

В „България днес“ на 30 май разговаряме с историка Петър Стоянович за фигурата на цар Фердинанд в българската история ден след като тленните останки на българския монарх бяха пренесени в България. Представяме ви проф. Рикардо Пикио, италиански славист и..

публикувано на 30.05.24 в 19:00

СЕМ се включва в борбата с фалшивите новини

В навечерието на изборите за национален и за европейски парламент Съветът за електронни избори реши да публикува на сайта си надеждни източници на информация. “Колкото повече наближават изборите, толкова по-интензивни дезинформационни наративи..

публикувано на 30.05.24 в 16:27