Три години след като Covid-19 ни доказа, че работният офис може да не е точно фиксирано място, като негова алтернатива се налагат т.нар. споделени офис пространства. Те стават все по-предпочитани най-вече заради свободата, която дават и възможността за пълноценна работа от всяка точка на страната.
Български предприемач обаче открива възможност да направи нещо различно – първият офис на колела. Да, прочетохте правилно, защото споделеното пространство се намира в стар автобус от градския транспорт на германската столица Берлин. Той няма как да превозва пътници, но щом бъде поръчан от своите клиенти, собственикът му го закарва на желаното място, където хората искат да работят. Възможно е да стигне до всяка точка на България и Европейския съюз и да се използва за неопределен период от време.
Двуетажният автобус побира 30 души. На първото ниво има бюра, даже и за правостоящи, които могат да се ползват и от хора в инвалидни колички, защото има рампа. Пространството на втория етаж на алтернативния офис предоставя възможност за срещи или организиране на различни събития.
Още по темата:
Снимка: личен архивСиндикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
Към момента Нидерландия все още остава водещата дестинация за придобиване на висше образование в чужбина от българските кандидат-студенти, следвана от Италия, Испания, Австрия и Белгия. Това съобщиха консултантите от "Интеграл" – организатор на..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..