Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
Чиста природа, домашен уют, вкусни гозби и снежни емоции - Момчиловци е рай за любителите на селския туризъм. В разгара на туристическия сезон къщите за гости и заведенията в родопското село работят на пълни обороти. Разположеният..
Къде ще ни отведе новата година? "Ню Йорк Таймс" помага да стартираме своите пътешествия с предложения от годишния си списък на 52-те най-добри места за посещение през 2025 година. Сред тях, България се откроява като привлекателна дестинация,..
Притихнал сред хълмовете на Люлин планина, Клисурският манастир "Св. Петка" е белязан от тайнство и духовност. Намира се едва на 7 км от курортния град Банкя, близо до село Клисура. Зимата е времето, когато светата обител сякаш потъва още по-дълбоко в..