Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Заверките за 100-те Национални туристически обекта са вече и дигитални

Снимка: архив

Към 30 000 туристи годишно посещават и се регистрират в обектите от Националното движение "Опознай България - 100 Национални туристически обекта". Продаваните книжки на движението годишно са до 17 000. През 2023 г. туристите посетили обектите нарастват заради общ проект на Министерството на образованието и Българския туристически съюз (БТС), каза пред БНР неговият председател Венцислав Венев. Близо 1000 туристи са събрали 25 печата и са получили бронзови значки на движението. 700 са събрали 50 печата и сребърна значка, над 330 имат 100 печата и златна значка. БТС бе отличен от ресорното министерство за иновация в туризма заради дигитализацията на Движението "100 Национални туристически обекта". Заедно с един от мобилните оператори е изработено приложение, с което хартиените книжки вече са дигитализирани, а печатите са електронни. Предстои дигитализирането и на членските книжки на БТС.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10