Състоянието на българския трудов пазар към края на 2023 г. сочи тенденция към стагнация. Такъв е изводът от анализа на Института за пазарна икономика. От средата на 2021 г. коефициентът на безработица се задържа в диапазона 4-5,5%, който е по-нисък дори в сравнение с периода преди пандемията. Тези, които могат да бъдат наети на работа, са намерили работни места, а тези, които не успяват трайно, са преминали в групата на неактивните. Те или имат неподходящи образование и умения спрямо търсенето, или са в региони, където търсенето е ниско. На този фон намалява и търсенето на работници по данни от първите месеци на 2024 г. Свитата конкуренция за работници потенциално намалява натиска върху работодателите да повишават възнагражденията, а забавянето на ръста на заетостта от своя страна застрашава потенциала за растеж на икономиката, коментират анализаторите.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Всичко започва в една мартенска вечер през 2007 г. по идея на WWF – 2 милиона човека и 2 хиляди компании в Сидни (Австралия)изгасят осветлението си за..