Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"Часът на земята" или как да променим света за 60 минути

Снимка: БГНЕС

"Ако всеки от нас, независимо къде се намира, отдели 60 минути и ги подари на Земята, ще имаме силата да опазим общия ни дом и да го завещаем повече от прекрасен на поколенията след нас" – това казват организаторите на най-мащабното събитие, посветено на опазването на планетата, организирано от WWF (Световен фонд за дивата природа). В този един час милиони хора ще спрат светлините и ще накарат още повече хора около себе си да обърнат внимание на всичко, което ни свързва. Както и на всичко, което можем да изгубим.


Тази година "Часът на Земята" се провежда на 23 март, между 20:30 и 21:30 часа. За най-активните участници в кампанията е подготвена интерактивната платформа – Банка за часове. Там всеки може да открие дейността, която харесва най-много, и да впише часовете, които подарява на Земята. Например храна, разходки на открито, спорт и здраве, устойчив начин на живот, всякакви форми на изкуство и творчество. След "Часът на Земята" ще има награди за случайно избрани десет участници.

Екологичната кампания включва и благотворителен елемент с прожекцията на филма "Кунг-фу панда 4" в Cinema City. Средствата от закупените билети се насочват в помощ на спасяването на мечета-сираци и за опазването на мечките в България.

Снимки: БГНЕС, wwf.bg

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32

За 13-ти път България е част от Световната седмица на парите

За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..

публикувано на 20.03.25 в 09:10

Нидерландия, Италия, Испания са водещи дестинации за българските кандидат-студенти

Към момента Нидерландия все още остава водещата дестинация за придобиване на висше образование в чужбина от българските кандидат-студенти, следвана от Италия, Испания, Австрия и Белгия. Това съобщиха консултантите от "Интеграл" – организатор на..

публикувано на 20.03.25 в 07:00