Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

УНСС е единственото висше икономическо училище в класацията на QS World University

Снимка: УНСС

Университетът за национално и световно стопанство е сред четирите български висши училища и единственото икономическо в престижната класация на европейските университети QS World University Rankings, съобщи пресцентърът на учебното заведение. УНСС се изкачва с 23 позиции и от 101-во място, валидно за 2024 г., заема 80-о място за 2025 г. сред 133 източноевропейски университета в класацията за Източна Европа.

Само 684 висши учебни заведения покриват критериите за допустимост в QS World University Rankings - Europe 2025, като университетите в Европа са над 5000. QS World University Rankings оценява университетите на база на шест критерия: академична репутация, научна репутация, репутация сред работодателите, съотношение на студенти и факултети, цитирания на факултет, брой чуждестранни студенти и чуждестранни преподаватели.

УНСС участва в класацията от 2024 г., а тази година той получава най-високата оценка – 9.80  от Националната агенция за оценяване и акредитация (НАОА) сред всички български университети.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Радиоклуб в Индия провежда викторина за Васил Левски и БНР

България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко, което се случва в нашата страна и вероятно знае повече за историята и географията ѝ, отколкото..

публикувано на 20.03.25 в 11:45

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32