Да се конкурираш със себе си е по-голяма цел, отколкото да се конкурираш с всички останали – това е формулата за развитие, която следва служителите в много световни компании, които имат представителства и нас. Да растеш в бизнеса, но едновременно с това да си отговорен и за тези, които идват след теб е още по-висока цел, която следва в работата си един успял българин, избрал обратния път към родината преди повече от 20 години.
Юлиан Михов е завършил право в СУ „Св. Климент Охридски". Специализирал е международно данъчно планиране в Холандия, а завръщайки се в България трупа опит като правен и данъчен консултант на чуждестранни инвеститори и големи компании. Той е сред българите, които още през 90-те години на миналия век застават пред дилемата да продължат кариерата си в чужбина, след успешно дипломиране там, или да се завърнат в родината. Юлиян избира обратния път към България, защото вярва, че макар и малък пазар, страната ни има голям потенциал за развитие. В момента е директор Бизнес среди на PWC /PricewaterhouseCoopers/ за Централна и Източна Европа. Като представител на компанията той прие Награда за отговорен бизнес за 2019г. в категорията „Инвеститор в знанието”. Тя му бе връчена лично от държавния глава Румен Радев.
Първата година компанията подкрепила 25 студенти, без значение от тяхната специалност, но след това, по решение на всички партньори и служители в компанията, във фокус на учредените стипендии останали само бъдещите учители с кауза.
„Идеята ни е да продължим, като в момента избираме нова кауза, която се надяваме да е действително нещо от което обществото се нуждае в момента. Искаме да бъдем полезни по някакъв начин и да върнем обратно инвестицията в обществото. Така или иначе, основен фокус за нас са младите хора и искаме да задържим тези, които са тук, а тези, които по една или друга причина са заминали, искаме да ги поканим да се върнат и да им намерим силни аргументи да се реализират в България. Реално аз също се върнах през 2000-та, години след като вече бях работил в чужбина. Вече 20 години сме тук и искаме повече млади хора да осъзнаят, че това не е само патриотизъм, не е лозунг, а нещо изпълнено със съдържание“.
Снимки: БГНЕС, PwC България
53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра. Голям тласък на електронната търговия у нас е дала Covid пандемията. Това съобщи Жанет Найденова от..
Има огромен потенциал за засилване на сътрудничеството с Молдова в областта на търговията със селскостопански продукти. Това стана ясно на среща в София на министъра на земеделието и храните Кирил Вътев и вицепремиера и министър на земеделието и..
Румънска компания „OMV Petrom“, която е част от австрийската OMV изцяло ще оперира офшорния блок "Хан Аспарух". Дружеството поема досегашното участие в концесията за издирване на газ, държано от френската "TotalEnergies“. Информацията е на „OMV Petrom“,..
Румънска компания „OMV Petrom“, която е част от австрийската OMV изцяло ще оперира офшорния блок "Хан Аспарух". Дружеството поема досегашното участие в..
53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра...
Има огромен потенциал за засилване на сътрудничеството с Молдова в областта на търговията със селскостопански продукти. Това стана ясно на среща в София..