Късметчета за кафе са част от кампанията на Община Бургас за популяризиране на нейния нов туристическия бранд. Промо-кампанията включва и игра с награди, която е насочена към любителите на ободряващата напитка. Нейни „посланици“ са бургаските заведения – кафенета, сладкарници и ресторанти. Към любимата ободряваща напитка, те сервират и специални късметчета за добро настроение, които предоставят възможност на 30 късметлии да посетят емблематични местни атракции.
10 от печелившите могат да се насладят на 3D прожекция за Акве Калиде (историческо селище на територията на Бургас) и пр. Други 10 късметлии ще посетят безплатно остров Анастасия, а трети – Фестивала на пясъчните фигури. За целта кандидатите трябва да се отбият в Туристически информационен център „Часовника“.
Късметчетата отправят своите типично бургаски послания, като „Среща на Часовника“, „Селфи от Моста“, „Островно приключение“, „Самолет №5, давай газ за Бургас“, „Романтична вечеря на брега на морето“, „Ще хванете златната рибка на бургаския плаж“ и други.
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..
Еленският Балкан се радва на нестихващ туристически интерес не само от сънародниците ни, но и от много чужденци. Някои от тях дори се заселват тук за постоянно, превръщайки се в част от местния колорит. Дойде ли краят на седмицата, хотелите в град..