Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Вицепрезидентът: Евросредствата за възстановяване от кризата трябва да създават работни места

Снимка: БТА

Предвидените средства от ЕС за възстановяване от кризата, породена от Covid-19, трябва да създават растеж и работни места, да се разпределят справедливо и разумно. Сами по себе си те не са панацея. Тази позиция е изразила вицепрезидентът Илияна Йотова на традиционния есенен коктейл на Френско-българската търговска и индустриална камара по повод началото на новия бизнес сезон, съобщи президентството на сайта си.​

Относно трудностите пред бизнеса в условията на пандемията тя посочи, че Европа и светът са се оказали неподготвени за криза от такъв мащаб. "Повече от всякога се нуждаем от преосмисляне на националните икономики, икономическите връзки вътре в ЕС и развиването на собствено производство", изтъкна Йотова.

Вицепрезидентът оцени високо активната дейност на Френско-българската търговска и индустриална камара, която обединява над 240 френски, български и международни компании. Неотдавна камарата, съвместно с Българската агенция за инвестиции и още 15 двустранни камари, стартира кампания за представяне на България като добра дестинация за бизнес в световен мащаб.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Външно министерство предупреждава за национална транспортна стачка в Италия

На 21 март, петък, в Италия е обявена 24-часова национална стачка на обществения градски транспорт – информират от Ситуационния център към българското Министерство на външните работи на своя сайт. Метрото, автобусите и трамваите в италианските..

публикувано на 20.03.25 в 11:02

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32