Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Видео гид за 121-ата годишнина на часовниковата кула в Чупрене

Снимка: архив

Министерството на туризма започна излъчването на рекламни клипове, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България. Идеята е да се популяризират малко известни местности и туристически обекти в страната ни. Едно такова кътче е село Чупрене в Северозападна България.

А най-голямата местна забележителност е часовниковата му кула, която заслужава световна известност, убедени са хората от селото. Кулата на Чупрене е в същото време и камбанария на съседната църква „Свети Николай“. През 1926 година от четирите й страни са поставени часовници, които работят безупречно и до днес, а звукът им отеква в цялата околност. Преди повече от 4 десетилетия кулата в селото, с малко над 500 жители по последни данни, е обявена за паметник на културата. Днес българските екскурзоводи отвеждат своите туристи до това красиво място, което малцина са виждали.





Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10