Първата интерактивна галерия с творчество на хора, страдащи от анорексия, булимия, хиперфагия и други хранителни разстройства е вече онлайн.
Основателите на платформата са си поставили за задача да повишат информираността в обществото за този вид душевни страдания с помощта на приятелски разговор и разбиране, а не със заклеймяване и назидание.
Това е поредния проект на екипа психолози и психотерапевти, които работятв благотворителна програма за превенция на хранителните разстройства сред ученици от 12 до 18 години - "Живот на килограм".
Посетителят на новосъздадената платформа ще научи за основните психологически аспекти, които могат да отключат проблеми с храненето. В края на всеки раздел има и психологически задачи за себепознание, с чиято помощ всеки може да предизвика себе си.
Във виртуалната разходка из платформата Любомира Манчева, психотерапевт и автор на идеята за интерактивната галерия, акцентира върху терапевтичната сила на творчеството.
Българската образователна система и Законът за предучилищното и училищното образование нямат т.нар. езикова интеграция, призна министърът на образованието Красимир Вълчев пред ресорната парламентарна комисия. По думите му, това означава ако едно..
В петък , 21 март, минималните температури ще бъдат от минус 5 ди 0°. В София ще е около минус 3°. В сутрешните часове по поречията и около водните басейни ще има намалена видимост. През деня ще е слънчево и почти тихо. Максималните температури..
74% от българските младежи обмислят повече или по-малко идеята за емиграция в чужбина – сочи изследване на младежта в Югоизточна Европа, проведено от Фондация "Фридрих Еберт". Анкетирани са 9000 души между 14 и 29 години. Последните години..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..