Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

„Зимните спортове укрепват вашето здраве“ е мотото на предстоящия сезон

Снимка: Facebook / Министерство на туризма

Специализираните видове туризъм ще са основният фокус в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2021 година. Целта е България да се утвърди като безопасна и спокойна дестинация с разнообразни възможности за отдих през всички сезони. Акцентът ще падне върху предложенията за почивки сред природата, културните, винените и кулинарните маршрути. Това каза вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на онлайн заседание на Националния съвет по туризъм.


От туристическото ни ведомство заявиха, че разчитат на гостите от съседните страни и най-вече на българските туристи. Това лято, благодарение на сънародниците ни, хотелите извън големите морски курорти имаха приличен сезон на фона на 70% срив на чужди летовници заради кризата с Covid-19.

Промотирането на България в чужбина ще се реализира най-вече онлайн. А за мото на кампанията е избрано „Зимните спортове укрепват вашето здраве“. Посланието е съобразено с промяната в поведението на туристите във връзка с разпространението на Covid-19.

През идните месеци се очаква сериозен отлив на туристи от Русия, Израел и Великобритания. Ще се разчита на пътувания от съседните държави, но при благоприятна епидемична обстановка. В това отношение от ключово значение е границите на Балканите да останат отворени. От ведомството заявиха, че за целта ще се работи активно, включително и на високо дипломатическо ниво. Кампанията за привличане на зимни туристи предвижда и външна реклама, както и поредица от маркетингови дейности в съседните държави.

Съставил: Венета Николова

Снимки: Facebook / Министерство на туризма

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10