Черноморският комплекс е начело на класацията на Британските пощи за най-изгодните курорти в Европа през 2021г. Класацията се изготвя според цените на 8 популярни продукти и атракции по време на ваканция спрямо курса на паунда, отбелязва „Дейли мейл“.
Ако през миналата година в Слънчев бряг посещението на двама души в ресторант (вкл. вечеря с бутилка вино), плюс кафе, бира, газирана напитка, минерална вода, малък слънцезащитен крем и препарат срещу комари са стрували общо 30,68 паунда, то през 2021-ва цената на въпросната потребителска кошница е паднала до 27,71 паунда, което е с цели 11,2% по-малко. Това прави Слънчев бряг най-евтиния курорт за британските туристи в Европа.
“Дейли мейл” допълва, че най-големият морски комплекс в България предлага слънце, пясъчни заливи и оживени барове на първа линия с евтина бира.
Веднага след България в класацията се нарежда Турция с курорта Мармарис, следвана от Алгарве в Португалия и Коста дел Сол в Испания.
Междувременно никой не се наема да прогнозира дали британците ще стигнат до въпросните курорти това лято. Всичко зависи от развитието на пандемията и споразуменията между различните държави за туристически пътувания. Британското издание напомня, че от 2 юли от летище Гетуик (Лондон) ще бъдат възобновени нискобюджетните полети към Слънчев бряг, като двупосочният билет ще струва от 59 лири.
Атракциите, които „Дейли мейл“ горещо препоръчва в Слънчев бряг това лято, са круизите с катамаран за наблюдение на делфини и слънчевите бани на плажа.
Съставил: Венета Николова
Снимки: архив, БГНЕС
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..