България получи първа награда в категорията за най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация, в 41-ото издание на международното туристическо изложение в Мадрид - FITUR. Това е едно от най-значимите туристически изложения в света, на което участват най-големите испански и международни туроператори и агенции.
През тази година България беше номинирана в две категории – за най-добър международен видеоклип, популяризиращ туристически продукт и най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация.
Международният форум, който тази година се провежда от 19 до 23 май, цели да помогне за подновяването на туризма в този труден момент и превръща FITUR в събитие от особено значение за стимулирането на туристическата индустрия. Събитието е особено важно за популяризирането на новостите в българското туристическо предлагане.
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..
Река Янтра извира в Стара планина на 1220 м. н.в. и се спуска на север, като лъкатуши през живописни долини и проломи, пресичайки градовете Габрово и Велико Търново. Малко преди да се влее в Дунав, в района на селата Беляново и Новград, като..