Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

„Уикенд в Пловдив“ ще се проведе въпреки пандемичните рестрикции

Снимка: архив

Четвъртото издание на фестивала „Уикенд в Пловдив“ обединява усилията на работещите в туристическия бранш в развитието на града като притегателно място за почивка и културни маршрути.

От 17 до 19 септември граждани и туристи могат да се включат в трите безплатни събития – „Уикенд в Пловдив тур“, представлението „Криворазбраната цивилизация“ на театър „Хенд“, както и в поредица от прожекции в кино „Арена“ в мол „Марково тепе“. Освен това гостите на града под тепетата могат да се възползват от над 50 примамливи предложения с отстъпки от 10 до 50% за хотелско настаняване, заведения и магазини. За целта, те следва да си закупят т.нар. „Уикенд гривна“, която ще бъде своеобразен билет за фестивала. Притежателите могат да участват в игра с награди чрез събирането на стикери от различните локации, съобщава Радио Пловдив на БНР.

По думите на заместник-кмета по туризъм и култура Пламен Панов, целта на фестивала е привличането на повече туристи. Той уточни, че броят на нощувките на български граждани тази година се е повишил с 29% спрямо предходната, но броят на чуждите туристи е спаднал с 21%.

„Ако има някаква положителна роля, пандемията от коронавирус повиши вътрешният туризъм у нас. Туризмът е изживяване и ние, екскурзоводите ще опитваме да покажем различните лица на Пловдив“ – подчерта Румяна Титерякова от Асоциацията на екскурзоводите в България.

Съставил : Венета Николова




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10