Четвъртото издание на фестивала „Уикенд в Пловдив“ обединява усилията на работещите в туристическия бранш в развитието на града като притегателно място за почивка и културни маршрути.
От 17 до 19 септември граждани и туристи могат да се включат в трите безплатни събития – „Уикенд в Пловдив тур“, представлението „Криворазбраната цивилизация“ на театър „Хенд“, както и в поредица от прожекции в кино „Арена“ в мол „Марково тепе“. Освен това гостите на града под тепетата могат да се възползват от над 50 примамливи предложения с отстъпки от 10 до 50% за хотелско настаняване, заведения и магазини. За целта, те следва да си закупят т.нар. „Уикенд гривна“, която ще бъде своеобразен билет за фестивала. Притежателите могат да участват в игра с награди чрез събирането на стикери от различните локации, съобщава Радио Пловдив на БНР.
По думите на заместник-кмета по туризъм и култура Пламен Панов, целта на фестивала е привличането на повече туристи. Той уточни, че броят на нощувките на български граждани тази година се е повишил с 29% спрямо предходната, но броят на чуждите туристи е спаднал с 21%.
„Ако има някаква положителна роля, пандемията от коронавирус повиши вътрешният туризъм у нас. Туризмът е изживяване и ние, екскурзоводите ще опитваме да покажем различните лица на Пловдив“ – подчерта Румяна Титерякова от Асоциацията на екскурзоводите в България.
Съставил : Венета Николова
Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..