Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
От 5 до 7 юли поляните край пещерата Леденика до Враца ще се превърнат в мотостолица на България. Стотици любители на високите скорости от цялата страна ще вземат участие в поредното издание на Националния мотосъбор Враца – Леденика...
Фестивалът на пясъчните фигури се завръща за 17-о поредно лято в крайморския град Бургас. Той ще отвори врати за посетители на 5 юли в парк „Езеро“, предаде БТА. Специално представление по повод откриването ще изнесат балетна школа „Марина..
Балканите привличат все повече медицински туристи, като безспорен лидер е Турция, която е сред 10-те най-предпочитани държави за здравни пътувания, сочи журито на деветото издание на BALKAN MEDICAL AWARDS 2024, чиито призове ще бъдат връчени на 5..
Златомир Дьовленски, председател на Национално движение "Русофили" - Пловдив е бил задържан от ДАНС днес преди обед в централата на градската организация..
Председателят на Национално движение "Русофили" - Пловдив Златомир Дьовленски и съучастникът му Иван Гълъбов са с повдигнати обвинения от окръжната..
В „България днес“ на 8 юли говорим за еволюцията и кризите в IT сектора и как това се отразява на възможностите за работа в сферата на високите технологии...