Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Повече от седмица историята на семейство животновъди, отглеждащи автохтонни породи овце привлича вниманието на обществеността в България, но и на сънародниците ни зад граница. И вместо да следят театъра в парламента и борбите за политическо надмощие,..
Крайморският град Черноморец отбелязва на Никулден своя празник. Свети Николай е почитан като покровител на рибарите и моряците. Ежегодно на тази дата се организира литийно шествие с чудотворната икона на Свети Николай до пристанището, където се..
Представители на Европейския парламент и Европейската комисия ще посетят "Дунав мост 2" при Видин на 6 декември (петък). Инициативата за посещението е на българските евродепутати от ГЕРБ/ЕНП Емил Радев и Андрей Новаков. В нея ще участват..
До 31 декември ще бъде готов пътят от гръцка страна до ГКПП "Ксанти - Рудозем" на границата с България. Това съобщи пред журналисти Христодулос..
Приключиха консултациите на президента Румен Радев с парламентарно представените политически сили преди връчването на първия проучвателен мандат за..
В брой 30 на предаването слушайте: Българите от Цариброд с намигване към българите в България: „Научете правилно името на града ни!“ –..