52 германски медии се включиха в кампанията на Община Пловдив и Германо-българската индустриално-търговска камара за популяризиране на града под тепетата като новата гореща инвестиционна точка на ЕС, предаде БТА.
Материалът е качен на едни от водещите онлайн вестници в Германия като Der Tagesspiegel, Berliner Morgenpost, Online Focus, както в един от най-големите ежедневници - Süddeutsche Zeitung.
Германия е водещата страна, сред чуждестранните инвеститори в Пловдив. Германските медии пишат, че формулата за успех на Пловдив като инвестиционен център е комбинацията от високо качество на живот, развита образователна мрежа и човешкия капитал.
Тежко остава състоянието на 14-те пострадали при трагичния инцидент в Република Северна Македония, които са настанени за лечение в България, съобщи Министерството на здравеопазването. Осемте пациенти, хоспитализирани в столичната болница за спешна..
Чакаме македонската страна да реши дали има нужда да бъдат взети още 10 души от пострадалите при пожара в Кочани. Това каза президентът Румен Радев след като подписа съболезнователната книга в посолството на Северна Македония в София...
Академичният съвет реши да удостои вицепрезидента Илияна Йотова със званието почетен доктор на Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий", съобщиха от висшето училище. Предложението е на Инициативен комитет с председател проф. Николай..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..
Един от двата големи профсъюза в България - Конфедерацията на независимите синдикати в България, организира тази сутрин протест до сградата на..