Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

В Германия представят Пловдив, като водеща европейска инвестиционна дестинация

Снимка: Pixabay

52 германски медии се включиха в кампанията на Община Пловдив и Германо-българската индустриално-търговска камара за популяризиране на града под тепетата като новата гореща инвестиционна точка на ЕС, предаде БТА.

Материалът е качен на едни от водещите онлайн вестници в Германия като Der Tagesspiegel, Berliner Morgenpost, Online Focus, както в един от най-големите ежедневници - Süddeutsche Zeitung.

Германия е водещата страна, сред чуждестранните инвеститори в Пловдив. Германските медии пишат, че формулата за успех на Пловдив като инвестиционен център е комбинацията от високо качество на живот, развита образователна мрежа и човешкия капитал.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32

Протестиращи от обществените медии подариха на депутатите микроскоп

Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..

публикувано на 20.03.25 в 10:20

За 13-ти път България е част от Световната седмица на парите

За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..

публикувано на 20.03.25 в 09:10