Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

По съседски: Събития с балкански адрес

На 8 май македонците избират президент между Силяновска и Пендаровски С 40,08% срещу 19,92% от гласувалите в първия тур на президентските избори в Северна Македония кандидатът на ВМРО-ДПМНЕ Гордана Силяновска отива на втория тур на..

публикувано на 26.04.24 в 10:45

Депутатите освободиха Росен Желязков от поста председател на НС

Народното събрание гласува поисканата от “Продължаваме промяната – Демократична България”, “БСП за България” и “Възраждане” оставка на парламентарния председател Росен Желязков. От присъстващите в пленарната зала 232-ма депутати 129 гласуваха “за”..

публикувано на 25.04.24 в 12:18

България ще участва във възстановяването на енергийната инфраструктура на Украйна

България ще съдейства на Украйна в процеса по възстановяване на енергийната инфраструктура. Това стана ясно на среща на служебния министъра на енергетиката Владимир Малинов с посланичката на Украйна в България Олеся Илашчук. "Задълбочаването на..

публикувано на 24.04.24 в 18:34