Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Интер Експо център е домакин на международното туристическо изложение „Ваканция и спа Експо“

БНР Новини
Снимка: holidayfair-sofia.com

Международната туристическа борса „Ваканция и спа Експо“ е едно от най-големите изложения, посветени на туризма у нас. Тазгодишното издание е 35-о поред, а участниците ще бъдат над 360, както от България, така и от още 22 страни. Над 50 български общини също ще имат свои представители на форума, където ще представят възможностите за почивка и развлечение на своя територия. В рамките на изложението от 14 до 16 февруари залите на „Интер експо център“ в София ще приютят изложители от Турция, Македония, Гърция, Италия, Испания, Великобритания, Хърватия, Мексико и Доминикана. Участие са потвърдили и представители на Министерството на туризма на Куба, както и посолствата на Аржентина, Азербайджан и Южна Африка.

За първи път туристическата борса има свой официален партньор– Сърбия. По думите на организатора Вихра Огнянова, западната ни съседка се утвърждава като една от дестинациите в региона, които умело използват туристическия си потенциал. Сърбия се превръща във все по-разпознаваема и търсена дестинация за уикенд туризъм. Интересът на българите към страната е голям – дължи се на близостта на културите на двете държави, добрата храна и прочутото гостоприемство. А за засиления туристически поток от България към Сърбия свидетелстват пълните хотели и ресторанти близо до границата.

По време на „Ваканция и спа Експо“ посетителите ще могат да се запознаят с продукти на компании от сферата на информационните технологии, както и със съвременни онлайн платформи за предоставяне на туристически услуги. Освен това ще имат възможност да присъстват на връчването на годишните награди на изложението. Отличия ще получат най-добрите туроператори за входящ и изходящ туризъм, най-добрият иновационен продукт в областта на туризма, както и успешно реализирана инвестиция, свързана с подобряването на околната среда. Награда ще има и за провеждане на последователна политика за развитие на туристическа дестинация. Пред Радио България Вихра Огнянова сподели как се променя изложението през годините и какво включва съпътстващата програма:

Участниците променят много сериозно визиите и съдържанието на щандовете си. Прекрасни щандове се правят, които са много модерни и различни. Правят се много презентации, промоции. Изложението расте благодарение на това, че участниците искат да се представят по все по-добър начин. Съпътстващата програма също е много богата. Най-новите тенденции в онлайн маркетинга ще бъдат представени като част от нея. Неслучайно в рамките на „Ваканция и Спа Експо“, на 15 февруари, Министерството на туризма ще проведе една от най-важните дискусии за дигиталната трансформация в бранша.

Дигиталната трансформация е от ключово значение за устойчив икономически растеж, но за да се случи тя е нужно да подобрим своята дигитална грамотност. Преди година или две това изискваше време и желание. Днес желанието се превръща в задължение, тъй като, ако не се приспособим към променените в света около нас, ще останем завинаги в миналото. Именно затова е нужно активно да се работи в тази насока, а дискусиите по темата да станат по-задълбочени и да доведат до реални решения и практически ползи. 



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10