Светът днес се движи стремглаво напред под печата на цифровите и информационни технологии, а комуникацията играе ключова роля в развитието и успеха на всяка дейност. Затова един нов български фестивал ще търси пресечната точка между реклама и изкуство по атрактивен и интерактивен начин.
Първият в България фестивал на открито „Изкуството на рекламата“ ще събере студенти от Факултета по журналистика и масови комуникации на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и от Националната художествена академия в Градската градина на София на 23 и 24 юни. Те ще работят по предварително зададени от компании теми и ще създават визуална комуникация пред погледа на минувачи и посетители на форума. Студентите ще работят в екипи, като целта е да комбинират знанията и умения си от различни сфери в общ работен процес. В България фирмите често се оплакват от липса на адекватна връзка между образованието и бизнеса, а фестивалът има за цел да бъде мост между бъдещите специалисти и компаниите.
Смятам, че фестивалът е добра пресечна точка, която ще ни даде насока как студентите могат да използват своя потенциал, казва гл. асистент Никола Вангелов, преподавател по реклама в Журналистическия факултет на Софийския университет и организатор на събитието. Студентите ще видят как се случват нещата на практика и ще работят с реални компании, които са както български, така и чуждестранни. В тези работни екипи се заражда нещо ново и интересно, както се случва в рекламните отдели. Всеки един вид комуникация трябва да е насочен правилно, за да работи. Една реклама, която работи на американския пазар, може да не е успешна на българския поради различни фактори като интеркултурните различия например. Потребителите налагат каква да бъде рекламата, а рекламистите трябва да подготвят успешна маркетингова комуникация. Рекламата е вид комуникация, която навсякъде по света се съобразява с потребителя. В сферата на рекламата България не изостава по никакъв начин от световните лидери. Тук работят и много световни компании, чиито опит е пренесен отдавна по отношение на всяка една част от комуникацията, а в случая – рекламата.
Според Никола Вангелов рекламата може да бъде изкуство, както и обратното, а допирната точка между двете руши бариери – в комуникацията, в общата работа на хора от различни професионални сфери, между рекламодатели и потребители.
„Изкуството на рекламата“ е част от културния календар на Столична община и е под патронажа на кмета на София Йорданка Фандъкова. Най-добрите творби ще бъдат отличени, а фестивалът е отворен за всеки – предвидена е интересна съпътстваща програма, която ще бъде атрактивна дори и за децата.
"Чрез пиесите си Жан-Пиер Мартинез се стреми да върне престижа на комедията като огледало, протегнато на обществото" - пише на сайта на автора. Мартинез е автор на 101 играни по цял свят комедии, които се изучават във френските училища и..
Факултетът по изобразително изкуство при Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий" чества половинвековен юбилей с любопитна изложба, основана на студентски дипломни работи и творби на действащи преподаватели от университета в..
Коледа е много специален празник за певицата Румяна Коцева. Години наред тя събира семейството и приятелите в дома си – съкровени моменти, които топлят дните ѝ до следващата Коледа. Тази година поп певицата подари емоционално музикално преживяване на..
Тази вечер от 18.00 ч. в "Квадрат 500" в София се открива изложба, представяща колекцията на Националната галерия, която съдържа двадесет и един..