Създаване на конгресно бюро за развитие на семинарен туризъм, подобряване на сайта visitsofia.bg, реновиране на градските пространства и създаване на по-достъпна среда, съвместни проекти с министерствата на културата и образованието, с Българската православна църква и други институции, повече събития, насочени към туристите.
Това са основните приоритети, заложени в програмата на Столична община за развитието на София като туристическа дестинация за 2021 г., която трябва да бъде приета на днешната сесия на Столичния общински съвет.
Планира се също създаването на рекламни клипове и по-активно участие на София в туристически изложения у нас и в чужбина, за да добие столицата ни още по-голяма популярност сред туроператорите.
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..
Еленският Балкан се радва на нестихващ туристически интерес не само от сънародниците ни, но и от много чужденци. Някои от тях дори се заселват тук за постоянно, превръщайки се в част от местния колорит. Дойде ли краят на седмицата, хотелите в град..
Кои са по-важните кулинарни и F&B (Food and Beverage или храни и напитки) тенденции през 2024-а? Как се променят вкусовете на клиентите и готови..