Идеята е на организацията „Спаси София“ и преди дни получи одобрение от Столичния общински съвет. "С монтирането на багажниците, любителите на велоспортовете в планината ще имат по-лесен достъп до високите ѝ части, като изберат градския транспорт", каза пред БНР Андрей Зографски от „Спаси София“. „На Витоша могат да се практикуват няколко вида планинско колоездене, като съществуват множество маршрути, според вида на трасето - за спускане, за ендуро или пък за крос-кънтри каране“ допълни той.
Градските активисти смятат, че реализирането на идеята е крачка към устойчиво развитие на природния парк, който е едно от най-ценните дадености на София. „Трябва да направим Витоша максимално достъпна за посещение и това решение ще намали автомобилния трафик, замърсяването и хаоса в природния парк, а прекарването там по-приятно, достъпно и зелено“, уточнява общинският съветник Борис Бонев.
Димитър Димитров отглежда кози, овошки, калифорнийски червеи, доскоро се е занимавал и с коне. Ала голямата му любов са пауните. В хасковското село Сусам той се грижи за 300 големи и 200 малки пъстроцветни пернати от 26 разновидности, става ясно от..
Сградите, построени в периода на социализма, безспорно оформят голяма част от поколенията в България, казват ентусиастите от дигиталния проект "България на длан”, който през видео и фото съдържание представя страната ни по нестандартен начин...
България е на 8-мо място при ранните записвания за лятна ваканция на германците през 2024 г. След пандемията с коронавирус, имаше известен отлив на немски туристи от нашите курорти. Сега обаче германците отново са започнали да правят ранни..