Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Българският патриарх Даниил няма профили в социалните мрежи и не е разрешавал създаването на такива. В официално изявление на сайта на Българската патриаршия се посочва, че "от известно време в социалните мрежи са се появили фалшиви профили и страници на..
Стотици се събраха пред сградата на Министерския съвет в защита на българското животновъдство и в подкрепа на семейството от Велинград, чието стадо овце беше застрашено от изтребване. Съдбата на стадо овце обедини българи в обща кауза за спасяването..
Служебният вътрешен министър Атанас Илков заяви в Брюксел, където той участва в заседанието на Съвета на ЕС по вътрешна политика, че усилията по опазването на границата с Турция ще продължат. "Трябва да се задържи резултатът от 70 на сто намаляване на..
До 31 декември ще бъде готов пътят от гръцка страна до ГКПП "Ксанти - Рудозем" на границата с България. Това съобщи пред журналисти Христодулос..
В четвъртък , 12 декември, минималните температури в България ще са между минус 1 и 4°, в София – около 0°. Сутринта в низините на Южна България ще..
В брой 30 на предаването слушайте: Българите от Цариброд с намигване към българите в България: „Научете правилно името на града ни!“ –..