Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Сред подбраните доброволци от цял свят петима българи ще съдействат на спортистите и на публиката по време на олимпийските игри в Париж, съобщи френският посланик в София Жоел Мейер. В интервю за в-к "Дневник“ той допълва, че 35 български полицаи ще..
В „България днес“ на 8 юли говорим за еволюцията и кризите в IT сектора и как това се отразява на възможностите за работа в сферата на високите технологии. Разговаряме за академичното изучаване на български език в Албания с доц. Раки Бело, преподавател в..
Златомир Дьовленски, председател на Национално движение "Русофили" - Пловдив е бил задържан от ДАНС днес преди обед в централата на градската организация на БСП, съобщи БНТ. Информацията е потвърдена от Иван Петков, депутат и секретар на парламентарната..
Златомир Дьовленски, председател на Национално движение "Русофили" - Пловдив е бил задържан от ДАНС днес преди обед в централата на градската организация..
Председателят на Национално движение "Русофили" - Пловдив Златомир Дьовленски и съучастникът му Иван Гълъбов са с повдигнати обвинения от окръжната..
В „България днес“ на 8 юли говорим за еволюцията и кризите в IT сектора и как това се отразява на възможностите за работа в сферата на високите технологии...