52 германски медии се включиха в кампанията на Община Пловдив и Германо-българската индустриално-търговска камара за популяризиране на града под тепетата като новата гореща инвестиционна точка на ЕС, предаде БТА.
Материалът е качен на едни от водещите онлайн вестници в Германия като Der Tagesspiegel, Berliner Morgenpost, Online Focus, както в един от най-големите ежедневници - Süddeutsche Zeitung.
Германия е водещата страна, сред чуждестранните инвеститори в Пловдив. Германските медии пишат, че формулата за успех на Пловдив като инвестиционен център е комбинацията от високо качество на живот, развита образователна мрежа и човешкия капитал.
На 21 март, петък, в Италия е обявена 24-часова национална стачка на обществения градски транспорт – информират от Ситуационния център към българското Министерство на външните работи на своя сайт. Метрото, автобусите и трамваите в италианските..
Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..
Един от двата големи профсъюза в България - Конфедерацията на независимите синдикати в България, организира тази сутрин протест до сградата на..