В рамките на две седмици служители на Националната агенция за приходите са проверили над 800 търговски обекта по Черноморието – заведения за хранене, дискотеки, барове, атракциони, магазини за хранителни стоки, съобщиха от агенцията. Съставени са над 150 акта за нарушения, а най-честите сред тях са за неиздаване на фискален бон и за разминаване между сумите, маркирани на касовия апарат, и наличностите в касата.
Данните от извършените проверки в рамките на лятната контролна кампания показват, че фискалната дисциплина по българското море се подобрява, констатират от НАП. До момента не са установени сезонни работници, полагащи труд без сключен договор с работодателя.
Контролната кампания по Черноморието ще продължи до края на летния сезон. Под активно наблюдение са поставени стотици обекти на крайбрежието.Демографската криза у нас напредва с бързи темпове и спъва развитието на бизнеса, но такава тенденция се наблюдава и в други страни по света. Заради добрата си квалификация българските работници са привличани от много други европейски държави, което..
45% от младите хора в България предпочитат да работят за български работодател, показва национално представително проучване, проведено през май, на агенция за онлайн маркетингови проучвания JTN и Bulgaria Wants You (платформа, целяща да осигури..
Днес в землището на с. Златитрап, област Пловдив, беше даден старт на жътвената кампания в рамките на инициативата "Хляб на мира", обединяваща 12 държави от Централна и Източна Европа. На церемонията министърът на земеделието Георги Тахов..