Общинските съветници от Враца одобриха на свое извънредно заседание във вторник вечерта критерии и реда, по които ще се избират директори на 4 здравни заведения в града под Околчица, които се притежават 100% от местната власт. В началото на следващата година изтичат управленските договори на управителите на "Специализирана болница за активно лечение на пневмо-фтизиатрични заболявания – Враца" ЕООД, "Център за психично здраве – Враца" ЕООД, "Комплексен онкологичен център – Враца" ЕООД и "Център за кожно-венерически заболявания – Враца" ЕООД.
Спечелилите кандидати ще управляват медицинските заведения през следващите 3 години, т.е. до края на 2018 година. Съветниците одобриха изисквания към претендентите, които трябва да притежават образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, да имат най-малко 5 години трудов стаж като лекар или икономист, да притежават управленски опит от минимум 3 години и др.
Към настоящия момент директор на "Специализирана болница за активно лечение на пневмо-фтизиатрични заболявания – Враца" ЕООД е д-р Марияна Маркова, управител на "Център за психично здраве – Враца" ЕООД е д-р Надя Иванова, шеф на "Комплексен онкологичен център – Враца" ЕООД - д-р Жулиета Цолова, а на "Център за кожно-венерически заболявания – Враца" ЕООД - д-р Григор Томов.
Извънредната общинска сесия във Враца започна с минута мълчание в памет на починалия в края на миналата седмица виден общественик Кирил Беков. Популярният бизнесмен беше собственик на една от водещите рекламни къщи в града ("Бекарт") и един от основателите на "Ротари клуб" във Враца. През последните няколко месеца Кирил Беков провеждаше скъпо струващо лечение срещу раково заболяване, което не даде желания резултат.
От регионалното управление на образованието публикуваха дългия списък на общинските и държавните училища, които си търсят началници. Заповедта е на началника на РУО - Враца Лорета Колева. Директори се търсят в: -Основно училище "Отец Паисий" - Борован, -Основно училище "Свети светиКирил и Методий" - Добролево -Начално училище "Христо..
Богата програма и изненади за малки и големи очакват гостите на панаирните дни в Мизия. Традиционните дни ще се проведат в началото на август - в периода от 1 до 3 август включително. Всички жители и гости на община Мизия ще имат възможността да се насладят на богата и разнообразна културна програма. С много музика, песни, танци и настроение, ще..
Авиационно и наземно третиране срещу комари ще се проведе на 22 юли 2024 г. на територията на община Лом. Въздушната обработка ще започне в 06.00 ч. до приключване, но не по-късно от 10:00 ч., информират от местната общинска управа. Ще се използват препаратите „VectoBac” и „Ротрин 100“. Авиационното третиране ще обхване поречието на реките Дунав и..
Моника Игаренска – популярен скулптор, художник и приятел беше гост-учител по творческо рисуване и колаж на децата от Ослен Криводол. Първата задача пред малките художници беше да направят кръгово рисуване - на бял лист всеки да нарисува определен детайл и след това да предаде рисунката на следващия, докато тя отново се върне при първият си..
Започна ежегодният международен събор в местността Коритото , край прохода " Кадъ боаз" до белоградчишкото село Салаш. За Радио ВИДИН някои от търговците и организаторите на събитието от българска страна коментираха: "Очаквам да видя нещо по - различно, нещо ново. Интересно е да видя хора от едната страна, от другата страна, да видя как..
Кметът Цветан Петров и ръководствата на читалищата от община Лом подписаха договори за допълнителна субсидия. С 5400 лв. е увеличена субсидията на Народно читалище „Постоянство 1856”, което досега беше подпомагано със 7500 лв. от общинския бюджет. В момента годишната субсидия на една от най-старите културни институции в България възлиза на 13 200..
Цената на платения престой и паркиране във Враца ще бъде повишена – това стана ясно от обществено обсъждане на тарифите на синята зона в града. Увеличението беше обяснено с динамичната икономическа обстановка и актуализация на услугите, каквато не е правена от 2022 г. По време на обсъждането стана ясно, че годишния приход на общинското предприятие..