Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Започва кампания за насърчаване на вътрешния туризъм

Снимка: Венета Николова

Министерството на туризма започва кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. В рамките на кампанията ще се представят и рекламират 50 малко известни у нас български туристически обекти. 

Болшинството български граждани предпочитат да почиват в страната, но нямат достатъчно информация за различните обекти и за това как могат да прекарат свободното си време, показва социологическо проучване. Според министъра на туризма Николина Ангелкова ако българските граждани предпочетат почивка в страната, може да се компенсира спадът на руски и украински туристи. Комуникационната кампания, която ще рекламира обектите, цели да насърчи пътуванията на българите. Тя се провежда по проект, финансиран от оперативна програма "Регионално развитие", на стойност един милион и 900 хиляди лева. Договорът е подписан през октомври миналата година и трябва да бъде завършен за десет месеца.

Тези 50 малко познати обекта са били избрани на база на предходен проект, финансиран по оперативната програма, и до техния избор се е стигнало на база на направените предложения от общините, както и социализацията на тези обекти, включително и какви са съпътстващите активности, които могат да се извършват, след като сме посетили мястото, коментира министър Ангелкова.

За всеки един от обектите е предвидено заснемането на рекламен клип, който ще се излъчва по три национални телевизии. Предвижда се публикуване на материали в печатните издания. Рекламното послание на клипа за обектите гласи: Красотите на България са скрити пред очите ни.

Информация за малко известните 50 обекта ще може да бъде намерена в интернет сайт, където посетителите ще могат да публикуват и свои коментари.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Свързани новини

Фолклорни фестивали ще се борят с алкохолния туризъм у нас

“Арт фестивалите като алтернатива на алкохолния туризъм и културен мост между народите” е задачата, която са си поставили родни изпълнители на фолклорни танци от Българския арт и фолклорен център „Нестия”. Те са единодушни, че има начин за..

публикувано на 14.01.15 в 14:44

Възобновяват ловния туризъм в Чупрене

Общинското ръководство в Чупрене ще работи за възобновяването на киноложката изложба и ловния туризъм в региона през 2015-та година. Разговори се водят за намиране на инвеститор за осъществяването на най-голямата идея за развитието на туризма-..

публикувано на 08.01.15 в 14:09
Средновековната крепост над село Мезек

Село Мезек - вино и туризъм

Съвсем близо до границата ни с Гърция се намира село Мезек. Виното, което се произвежда там го правят популярно в цяла Европа. Тракийската гробница и най-добре запазената средновековна крепост, изложена за туристите по атрактивен начин, привличат посетители..

публикувано на 05.01.15 в 15:45