Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Двойно е нараснал броят на хората, сключили споразумение със столичната "Толофикация"

Двойно се е увеличил за първите 6 месеца на годината броят на споразуменията между "Топлофикация"-София и потребителите, които изпитват затруднения да си плащат сметките за парно и топла вода. Това води до по-малко дела срещу абонатите, съобщиха от столичното дружество.

От началото на годината близо 140 души са се възползвали и от новата услуга, която предлага компанията - да използват мобилна група за сключване на споразумение, каза говорителят на "Топлофикация" - София Елизабет Павлова:

Клиентите, които по една или друга причина за възпрепятствани  и не могат да стигнат до обслужващия ги топлорайон, за да сключат споразумение за разсрочване на текущи задължения, могат да се обадят в кол центъра и да поискат мобилна група да им занесе на място споразумението, която те само трябва да разпишат. Като, разбира се, предварително по телефона те уточняват размера на сумата, която ще бъде разсрочена, начинът на плащане, датата, на която ще се плащат съответните вноски.

Повечето споразумения означават по-малко дела в съда. За половин година "Топлофикация" - София е потърсила дължимото от 7 хиляди нейни клиенти.

Хора, срещу които са заведени, също имат възможност да сключат споразумения. На който и да е етап на съдебното производство клиентът може да се договори с "Топлофикация" извънсъдебно, да сключим споразумение и съответното дело да бъде прекратено, стига да няма решение на съда, обясни Елизабет Павлова.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!