"Особено за България колите втора употреба, които се внасят от Европа, трябва да им се смени маслото в двигателя, скоростите, ремъците, филтрите, антифриза. Защото ако не се обслужи и не се направят тези неща, не се знае колата на колко километра е и се получават нежелани неща. Примерно, ако маслото на колата в двигателният обсег не е сменено, тогава то си губи свойствата и смазочността, която трябва да бъде. Тогава двигателят може да блокира. За ангренажния ремък се сменя при нас на 50 000 км. Този ремък не се знае кога е сменян и ако се откъсне, стават много големи поразии. Маслото и филтрите в България ги сменяме на 10 000- 12 000 км. Дизела е по-сложен за обслужване от бензиновия агрегат. Най-вече защото при дизела има дюзи, в по-новите автомобили са пиезо-кристални, докато в по-старите са обикновени, които са с разпръсквачи. Това всичко трябва да се обслужи, не се ли направи, автомобилът няма да работи както трябва и ще харчи повече гориво. След това трябва да се види и ходовата част. Защото пътищата и без това не са в много изрядно положение и при по-голяма дупка може да станат много нежелани неща"- съветва Румен Вътев.
Сигурно има и шофьори, които обслужват автомобилите си и на повече километри. Но подмяната на всички тези консумативи е нужна, за да може превозното средство да е в изправност. Също така навременното обслужване удължава живота на автомобила, затова не е нужно да се пестят средства и е препоръчително всеки водач да се грижи за своята собственост. Още повече, че от това зависи нашата и на околните сигурност на пътя.
Всички държави членки на Европейския съюз имат полза от това да са част от единния пазар и да се справят заедно с общите предизвикателства, свързани с миграцията, тероризма и изменението на климата, както и от по-конкретни неща, като по-добра транспортна инфраструктура, модернизирани и цифровизирани обществени услуги и авангардно медицинско лечение...
Цветана Василева от чипровското село Железна гостува в "Думата имат старейшините". Тя е на 84-годишна възраст, пяла е повече от 50 години и спокойно може да се каже, че музиката е в кръвта ѝ. Дълго време е ръководила местната певческа група "Здравец", която има успехи на международни и национални фестивали. За жените във формацията казва, че са..
Ремонтираната отсечка на видинския булевард "Панония" във Видин поема част от трафика в града вече около две седмици. Хората до толкова бяха свикнали със затвореното пътно платно, че дни след дългоочакваното му отваряне някои водачи продължаваха да влизат в насрещното движение. Да припомним, ремонтът започна в началото на август 2023 г. и в края..
Фондация "Жените в предприемачеството в България" организира обучителна работилница в Монтана . Темата е "Гражданското общество и участието на жените в него" , а събитието ще се проведе от 13-и до 16 юни. Фокусът е към Северна и Северозападна България, защото по различни данни на Европейската комисия дамите не участват активно в..
Днес тя става на 69 г. Шведското мецосопрано има разнороден репертоар – песни, арии из опери и оратории, поп и рок песни. Освен участия в опери на Хендел, Монтеверди и Моцарт, Ане Софи фон Отер издава албуми с Елвис Костело, с кавъри на АББА и композиции от Бени Андершон и Бьорн Улвеус. Популярни са изпълненията и с шведския пианист Бенгт Форшбери..
"В огледалото на водата" ще се огледа в събота вечер публиката във Видин . Едноименният концерт-спектакъл на Представителен фолклорен ансамбъл "Шевица" ще бъде показан на сцената на Драматичния театър. Видин е поредният град, в който танцьорите и певиците гостуват в рамките на своето национално турне. То започва преди година, скоро след като..
Видинската улица "Константин и Фружин" да бъде преименувана на "40 години надежда" . Предложение за това смятат да отправят до Община Видин живущите там и по този начин да изразят недоволството си от факта, че вече 40 години чакат да бъде извършен ремонт на улицата им, разкопана през 80-те години за изграждане на канализация на квартал "Бонония"...