Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Искат вот на недоверие към правителството

Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов обяви, че внася искане за вот на недоверие към служебното правителство на Димитър Главчев. Под проекта на решение са се подписали 67 депутати от "Възраждане", БСП и "Има такъв народ", предаде..

публикувано на 17.04.24 в 16:00

Ремонт на служебния кабинет предлага премиерът Димитър Главчев

Броени дни след полагането на клетва на министрите от служебния кабинет, премиерът Димитър Главчев предложи персонални промени в състава на Министерския съвет. Първата се отнася до Министерството на външните работи. Мотивирано с нуждата от..

публикувано на 16.04.24 в 16:45

Антъни Блинкен: Съюзниците в Черно море могат да разчитат на САЩ

Инвестицията в сигурността на Черно море ще гарантира мира и свободата в регионален план и Европа. България подкрепя мирната формула на украинския президент Володимир Зеленески и ще участва в мирната конференция на високо равнище за Украйна в през..

публикувано на 15.04.24 в 11:52